2/9/2014
Εἴδατε
τὸ νοιώσατε
σὲ κλάσματα
δευτερολέπτων, Ναί, Εἶναι
ΣΥΝΑΛΗΘΕΣ αὐτό,
Ἔστειλαν Οἱ Πρόνοιες
νὰ ἐνσαρκωθεῖ
εἰς τὸν
20ό σᾶς Αἰώνα, Ἕναν
Ἀπαστράπτοντα Ἥλιο ὡς Γίγαντα Τῆς
Μουσικῆς Τῶν Ὑπερβορείων Ἀγγέλλων
Τοῦ Ὑψίστου,
σαφέστατα προερχόμενο ἀπὸ
Τὶς
Ὑπερβόρειες Σκάλες τὶς ἀνώτερες κατὰ
πολὺ
καὶ
τοῦ
Ὀρφέα, πολὺ
πρὶν Τὴν
γέννηση τοῦ Ἰωάννη,
τοῦ γνωστοῦ
παλαιὰ
ὡς Εὐαγγελιστῆ,
ὄχι τόσο στὴ ἡμερομηνία
γέννησης αὐτοῦ, ἀλλὰ
πολὺ
κοντὰ
στὴν
ἡμερομηνία γέννησης στὸν ἴδιο αἰώνα,
τοῦ βασικοῦ
δολοφόνου
τοῦ Ὀρφέα,
Ὁ
Μουσικὸς αὐτός,
προστατευόμενος ἐκ Τῶν ΑΓΓΕΛΛΩΝ Τοῦ
Ὑψίστου, ποῦ
ἐλάχιστοι ἐξ ὑμῶν
παρατηρήσατε μέσα του Αἷμα Ἰχὼρ καὶ
Κραδασμοὺς ἀπὸ
Τὴν Ἰνδία, εἶχε σὰν
Ἀποστολὴ νὰ
ΣΥΜπλέξει μὲ τὴ
Μουσική του, τὰ
ἀκούσματα τῆς προστασίας
τῶν καρδιῶν, ποὺ θὰ
γεννιόντουσαν ἀργότερα
ἀλλὰ εἶναι παιδιὰ
ὑπὲρ-ἀγαπητὰ στὴ
Παναγία, ἔναντι Τῶν
Ὑπερεγώ, ποὺ ἔχει
μέσα του ὁ ἐνσαρκωμένος
ἐκεῖ ἀνάμεσα σας
ἀφενὸς καὶ τοῦ
Ὀρφέα Δολοφόνος ἀλλὰ
καὶ τόσοι
πολλοὶ δολοφόνοι
καὶ πολλῶν ἄλλων
!
Ὅμως
πρὶν ἐκεῖνος δολοφονήσει τότε Τὸν
Ὀρφέα, δολοφόνησε καὶ «κάποιους»,
ποὺ ἀγαποῦσαν
ἰδιαίτερα τὸν Ὀρφέα ! Καθὼς καὶ
δυὸ γυναῖκες
ποὺ ζοῦσαν πολὺ
κοντὰ στὸν
Ὀρφέα, καὶ
ἡ μιὰ
ἐξ αὐτῶν ΔΙΑ Τὸ
Μεγάλο Πνεῦμα,
Εἶναι ἡ Ὑπερώα
Πλευρὰ ΑΝΕΥ
ΟΥΔΕΝΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ Τοῦ Μέλλοντος
Τοῦ Μέλλοντος
ἔναντι Τῆς κάθε μιᾶς Ἀνθρωπότητάς
σας, καθὼς καὶ
τότε ἐπὶ ἐνσάρκωσης
Ὀρφέα στὴ Γῆ, ἦταν
ΠΑΡΟΥΣΑ καὶ ὡς
ἐνσαρκωμένη Ἡ
Ὑπερώα Παρακαταθήκη
Τῆς Μεγίστης,
ἀλλὰ καὶ πολλὰ
ἀκόμα ὄντα Ἄνω καὶ
ἐκ Τῶν Ὑπερβορείων
Περιοχῶν ἐξ ἴδιων καὶ ἐκ
συναλλήλων Τους δέ, καὶ μερικὰ
ἀπὸ αὐτά,
ποὺ δυστυχῶς, τὰ
δολοφόνησαν κάποιοι
“ἄλλοι”,
πρὶν τὴ δολοφονία
τοῦ Ὀρφέα, ὄχι
ἐκεῖ κοντὰ
μὲν Χωρικῶς... ἀλλὰ
στὴν ἴδια χώρα, μὲ
τὴν σημερινὴ
ἔννοιά της στὸ
δικό της Χρονικὸ
Γίγνεσθαι.
Ἀπὸ
Αὐτοὺς
μερικοὶ ἐξ
αὐτῶν
(ἐκτός
Του Ὀρφέα ποὺ
δὲν
θὰ
ἐνσαρκωθεῖ
ἐδῶ
ξανὰ
*1),
καὶ
ὡς ἐνσαρκωμένοι
εἶναι στὴν ἴδια χώρα ἀκόμα πρὸς τὸ
παρόν, ὁ
δὲ
μουσικὸς
ὄχι πιὰ !
Οἱ ἄλλοι
δὲ ποὺ
εἶναι
ἐνσαρκωμένοι εὑρίσκονται, ἐκεῖ
ποῦ
ἦταν καὶ
ὁ
Μουσικὸς
ποὺ σᾶς
ἀναφέρουμε, ὁ τόσο
φανερὰ δυνάμενος
στὰ μάτια
Τῶν ἐλαχίστων Ἐχόντων εἰς μεγάλο
βαθμὸ ἀνεπτυγμένη
τὴν ἑαυτῶν τοὺς Μνημοσύνη καὶ
Λησμοσύνη
ὡς ΕΝάγουσα χωρὶς Ἐξαγωγὴ
Θεϊκῆς
Παντοδυναμίας Χρονοχωρικῶς, καθὼς
ΣΥΝυπάρχει μέσα τους ὡς Αἰώνια Παρουσία,
αὐτὴ ἡ
Ἱερὴ
Βαθειὰ
Πνευματικὴ
Καταγωγὴ
Ἀπὸ
Τὴν Ἰνδία
κατ' εὐθείαν ἐκ Τῆς Καρδιᾶς Τοῦ
Μεγάλου
Πνεύματος.
Ἔτσι
τότε, σὲ ἐκείνου τοῦ ΧρονοΧώρου Τὴ
Σφραγίδα στὴν ἀρχὴ τοῦ 20ου αἰώνα σας,
καὶ διὰ νὰ ξεπεραστεῖ αὐτὸ τὸ
“τεχνικὸ” πρόβλημα, Ἔστειλαν
Οἱ Πρόνοιες ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ,
ἄνω ἀπὸ Τὸν Κόσμο Τοῦτο καὶ Τῶν
Συμπάντων αὐτοῦ, Ἕνα Μουσικὸ πάλι,
ὄχι ὡς αὐτὸς ποὺ μιλάγαμε πρὶν ἀλλὰ
«ΕΝΑΣ» Ἑνὸς Μεγέθους “Ἀπείρου”
Διὰ Νὰ Δώσει ὅ,τι ἡ μουσικὴ καὶ τὰ
ἔργα τοῦ δῆθεν ”Δασκάλου” βαθειὰ
ποτὲ τοὺς δὲν εἶχαν καὶ δυστυχῶς
οὔτε σήμερα ἔχουν, ἀφοῦ αὐτὸς δὲν
τὰ γνώρισε ποτέ του. Παρ' ὅλα αὐτὰ διὰ
ὑμᾶς πολύ, (διὰ
Τὶς Πρόνοιες
Τοῦ ὄχι
καὶ τόσο
“πολὺ”
ἀλλὰ
σαφῶς
λιγότερο-*2), ναὶ μεγαλούργησε
αὐτὸς σὰν “δάσκαλος”, ἀλλὰ μόνο γιὰ
σᾶς, νοεῖται ὡς “δάσκαλος”, καὶ οὐχὶ
διὰ ἠμᾶς καὶ διὰ τὸν κάθε ἕνα Ἐλάχιστο
ὡς καὶ Μέγιστο ἄνω ἠμῶν ἀφοῦ δὲν
εἶναι Δάσκαλος μὲ τόσο αἷμα ποὺ ἔχουν
τὰ χέρια ἐπάνω καὶ αὐτοῦ !
Διότι
Δάσκαλος Εἶναι ΔΙΑ κάθε Θεὸ Ἔναντι
Τοῦ Μεγάλου
Πνεύματος, οὐχὶ μόνο
ὁ διανύσας τὰ
7 σκαλιὰ Τοῦ
Πρώτου Ναοῦ, ἀλλά, Ὅλα
Τά ΣΚΑΛΙΑ ἐκ τοῦ κάθε
Ἑνὸς Συστοιχικοῦ Ναοῦ
Μεταβλητότητος, αὐτοῦ
Τοῦ Κόσμου
Ἕως Τὸ Ὅριο Τοῦ
Ὑπερβορείου Παλατιοῦ
Σταθερότητος Τῆς
Παναγιᾶς Ἴσιδος, καὶ αὐτὸς
ὅμως ὡς καὶ τόσοι
ἄλλοι σὰν καὶ αὐτόν,
καὶ μετὰ ἀπὸ
αὐτόν, δὲν ἔχουν
ἀνεβεῖ καὶ
δὲν ἔχει ἀνεβεῖ
ποτὲ τοὺς
ὄχι στὸ 7ο σκαλί,
οὔτε καν δὲν ἔχουν περάσει ὁρισμένοι
καὶ ἀπὸ τὸ
5ο !
Παρ'
ὅλα αὐτά, ἀντιληφθεῖτε «Τί»
σᾶς λέμε, στὸ κάθε
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΕΔΙΟ τὸ Δυνάμενο
ἐκ τῆς ἐδῶ ἐνσάρκωσης
νὰ καταστεῖ
ΣΥΝδυνάμενο ἐκ Τῆς
Θεϊκῆς σας Ταυτότητος ἐν Ταπεινώσει
καὶ ἐν Ταπεινότητα,
καὶ ὄχι ὅ,τι
διαβάζει ἡ ἀντίληψη
τοῦ ἐγωϊσμοῦ
σας, ἡ τόσο
φαύλη καὶ ἡ
μεγαλοπρεπῶς
προσκολληθεῖσα σὲ μύριες
καὶ μιὰ νύχτες
καὶ αὐταπάτες !
Διότι, ναὶ ΙΣΧΥΕΙ
ὅτι ἡ μουσικὴ
ποὺ ἔδωσε
ἀφενὸς δὲν ἦταν δική του, ἀφετέρου
δὲν ἀνυψώθηκε ποτὲ διὰ
νὰ τὴν
ἀκούσει, διότι Ο
ΔΑΣΚΑΛΟΣ Τῆς ΑΓΑΠΗΣ “Ὁ Ἀληθινός”,{
καὶ ὄχι ὁ κάθε
usurpateur,
ἢ Δάσκαλος “Μαϊμοὺ”
},ἦτο ἤδη ἐνσαρκωθεῖς ὡς Ὁ μὴ
ποτὲ Διδάξας
τὸ παραμικρὸ
ναί, Ὁ
Ἀληθινὸς
ΔΑΣΚΑΛΟΣ
Τῆς
ΑΓΑΠΗΣ
! Ἐκεῖνος,
Ὁ Διά
Τὴν ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Τοῦ
ΥΨΙΣΤΟΥ
ὀνΟΜασθεῖς ὡς ΔΑΣΚΑΛΟΣ
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
τὸ παραμικρὸ
δὲν Δίδαξε στὴ
Τελευταία Του Ἐνσάρκωση
στὴ γῆ σας,
στὴν ἀρχὴ τοῦ
20οῦ αἰώνα σας, παρὰ
μόνο Ἔδωσε, ὄχι
κὰτ΄εὐθείαν σὲ αὐτὸν
τὸν διὰ ὑμᾶς ἕνα
γνωστὸ δῆθεν ὡς
“δάσκαλο” ποὺ τινὲς
βαφτίσανε τῆς σοφίας, ἀλλὰ
μέσῳ
“ἄλλου”
ἐνσαρκωθέντος τινὸς ἡμιθέου, ἐνΔΙΑμέσῳ
Τῆς Μιᾶς
Μοναδικῆς Τεχνικῆς Τοῦ Ὑπερώου
Πνευματικοῦ By-pass,
τόσο ἐκ τῆς τότε τρέχουσας ΔΙΑδρομῆς
ὅσο καὶ ἐκεῖ
στὴ χώρα
ποὺ αὐτὸς ἔδρασε,
πάντα λίγο μακριὰ ἀλλὰ
καὶ ποτὲ
ἀπὸ ὑπέρμετρα
κοντὰ στὸν διὰ
ὑμᾶς δάσκαλο, ὡς Ἔχων
Ὁ ΙΔΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ
Τῆς Ἀγάπης Θεϊκὰ καὶ
Ἀρχέγονα μέσα
του ΟΛΗ Τὴ ΣΥΝδεση
Μὲ Τὴ
Μουσικὴ
Τῶν Σφαιρῶν,
ἀλλὰ δὲν τὸ
Ἔδειξε ποτέ, διότι
Αὐτὴ - Ἡ
Μουσικὴ
Τῶν Σφαιρῶν
- ἐρχόταν Ἀρχέγονα καὶ τόσο
ἐκ Τῆς Ἰνδίας ὅσο καὶ ἄνωθεν
Ὑπερώα αὐτῶν καὶ εἰς
αὐτὸν ! Αὐτὸ δέ,
« Τὸ
Πᾶν » ἦταν
αὐτό, ποῦ ἡ
καρδιὰ τοῦ
ἄλλου τοῦ δῆθεν
“δασκάλου” δὲν εἶχε ποτὲ ἔναντι
αὐτῆς γνωρίσει, ναὶ ἀκόμα
καὶ τῆς “μουσικῆς”
ποὺ αὐτὸς παρουσίασε
ἀλλὰ καὶ
ἔναντι Τῆς Μουσικῆς
Τῶν Σφαιρῶν, ἀλλὰ προσέξτε
δὲν λέμε ὅτι ἦτο μὴ ἄξιος
ὑπηρεσίας καὶ προσφορᾶς,
ὄχι ! Ποτὲ αὐτό,
ἀλλὰ,
Σᾶς λέμε ὅτι ὡς
καταγραφὴ καὶ
παρουσία Θύλακος Στὴ
Καρδιὰ αὐτοῦ,
μέσω Ὑπερβόρειας ΕΛΞΗΣ τοῦ κάθε
«Τί»
ΩΣ ΕΛξης Ὑπερώας, δὲν εἶχε τὸ
παραμικρὸ
συνταυτόσημο θύλακα
ἡ κάθε μιὰ ἀπὸ
τὶς 4 πρῶτες καρδιές
του, ἀλλὰ ἡ
κάθε πρόσφυση Ἀνιούσας
Ὑπερβόρειας Φύσης στοὺς θύλακες αὐτῆς,
οὔτε καν ὡς ΣΥΝάδουσα ΣΥΝιδίου Προσήμου
δὲν ἦτο δυνατὸν ὡς παροῦσα νὰ
λάβει ἀλλὰ καὶ
νὰ προσφέρει,
καθὼς καὶ ἀποῦσα
ἦτο εἰς ὅλους Τους Δεῖκτες Ἀνάστασης
αὐτοῦ ἐκ Τοῦ
«Πόσον».
ΑΡΜΟΝΙΣΤΩΝ
Ἔργα.
2/9/2014