Τό Μήνυμα Τοῦ Sananda !
9/8/2013
" Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθεῖτε. ἐν ὢ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ὢ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν.
Τὶ δὲ βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σοῦ, τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ δοκὸν οὐ κατανοεῖς; ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σοῦ, ἄφες ἐκβάλω τὸ κάρφος ἀπὸ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰδοὺ ἡ δοκὸς ἐν τῷ ὀφθαλμῷ σου; ὑποκριτά, ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σοῦ ".
(Ματθ. 7, 1-5)
Γράφε, σᾶς Ἔχουμε Φέρει εἰς τὴν ζωή σας, ὡς ἐνσάρκωσιν, καὶ εἰς αὐτὴν ἀλλὰ καὶ εἰς μιὰ ποὺ ἐνθυμάστε ἀπὸ τὶς προηγούμενές σας, ἔμπροσθεν εἰς τὸ Εἰδικὸ Βάρος Τοῦ Νοήματος, αὐτῆς τῆς Φράσης καὶ τοῦ Ἐδαφίου ὁλοκλήρου.
Θὰ σταθοῦμε εἰς τὴν Ἀρχή, διότι ὡς Λέτε ἡ Ἀρχὴ Εἶναι τὸ ἥμισυ τοῦ Παντός.
Ἄρα, τί σᾶς ἔλεγε Πεπτωκῶς Ἄγγελος τὶς, ὅτι Δὲν Εἶπα ἔτσι τὴν φράση, καὶ σωστὰ ἀκούσατε τμῆμα της ὡς πρὸς τὸ Πῶς τὴν Ἔδωσα. Ἄρα ὁ Πεπτωκῶς Ἄγγελος τί ἔκανε ;
Δὲν ἀρνήθηκε τὴν διαφορετικὴ Φορὰ Τῆς Φράσης Μοῦ. Μόνο ποῦ τῆς ἄλλαξε Θέση, μὲ τί σκοπὸ ; Νὰ ἀλλοιώσει τὸ "Τί" ὡς πρὸς Ὄφελος τοῦ δικοῦ του "Ἴνα τί"...
«Ἐγὼ !» τὸ «Ἐπέτρεψα !».
Ἔτσι εἴχατε τὴ δυνατότητα νὰ περάσετε ἀπέναντι, καὶ νὰ κάνετε γέφυρα, εἰς τῆς Μνημοσύνης τὸ Ὅριο.
Νὰ γιατί δὲν πρέπει νὰ ἔχετε μνησικακία διὰ τὰ λάθη σας, σᾶς τὰ «Παρέδωσα !» καὶ αὐτὰ διὰ νὰ πᾶτε παραπέρα, ἄν, ἂν καὶ μόνο ἂν δύνασθε καὶ θέλετε !
Οἱ Νόμοι Σέβονται ὅσους δὲν θέλουν, καὶ ὅσους δὲν δύνανται ἐπειδὴ «Μὲ !» ἀρνοῦνται.
«Τὸ Μεγάλο Πνεῦμα !».
Πάρτε λοιπὸν τὴν ὁλότητα τῆς φράσης ὡς ἐδόθη καὶ συμπεραίνετε μόνοι σας....
"Μη Κρίνετε,
ἴνα Μὴ Κριθεῖτε,
διότι Θὰ Κριθεῖτε ! "
Ἄρα, σᾶς δείχνει ὄχι ἁπλὰ ριζικά, ἀλλά, Τὴ Συμπαντικὴ Φύση, Παροῦσα, Εἰς Τὴν Ὑλοποιημένη Ἱεραρχία. Καὶ εἰς τὸ Σύμπαν σας Συμφυτικὰ ὡς Δομὴ.
⇛ Περιφέρεια καὶ Μεσοδιάστημα
(Μὴ Κρίνετε)
= "Ὑλοποιημένο Πεδίο"
⇛ Μεσωδιάστημα
(Ἴνα Μὴ Κριθεῖτε)
= "Ἐνεργειακὸ Πεδίο"
⇛ Κέντρο
(Διότι θὰ κριθεῖτε)
= "Βαρυτικὸ Πεδίο",
δηλαδὴ Μιὰ Ἔκφραση, Μιὰ Ἐμφάνιση, Μιὰ Ἐκδήλωση ἐκ Τῆς Ὁλότητας «Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος !», ἀφοῦ κανεὶς ἄλλος, οὔτε ὡς καὶ Θεὸς ΔΕΝ Τὰ Ἔχει Ὅλα, Ὅσα δηλαδὴ «Αὐτός !», «Ὁ Ὑπερῶος Ὕψιστος Ὑπέρτατος Ἕνας !», Μόνο «Ὁ Μὴ Ἐκδηλωθεῖς !» Πού «Τὸ ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ Εἶναι !» !
Μὲ τὴν Ἀφαίρεση ὅμως, τοῦ ἑνὸς τμήματος τῆς φράσης, τί ὄφελος εἶχε ὁ τῆς κάθε φύσης Πεπτωκῶς ; Δύνασθε νὰ δεῖτε πρὶν σᾶς δώσω μιὰ περιγραφὴ ;
Τὸ νὰ Μὴ Κρίνει ὁ ἄνθρωπος εἶναι "δύσκολο", ὅσο αὐτὸς εἶναι προσκολλημένος εἰς τὴν Ἐπιφανειακὴ Ζωὴ τῆς Κάθε Περιφέρειας τῆς κάθε ἐνσάρκωσής του.
Ἀποκτᾶ Ἰδανικὸ διὰ αὐτόν, Ἡ κάθε Φύση Τῶν Ἔργων Του, εἰς τὸ νὰ ἀποφασίσει νὰ μὴν κρίνει, ὅταν ἡ Περιφέρεια δὲν καθίσταται ἕνας λόγος ἀναχώρησης ἐκ τῶν ἐπὶ τῆς γῆς δρωμένων, μὲ τὸ στεῖρο μοναχισμὸ ἀρνούμενος μέσῳ τῆς Συνουσίας τὴν Δεύτερη Ἀρχὴ ἂν εἶναι ἄνδρας, ἢ τὴν Πρώτη Ἀρχὴ ἂν εἶναι γυναίκα, ἀλλὰ Ἕνα Ὑπερῶο ἘΝΥπάρχον ἘΝΣαρκωμένο Ἐφαλτήριο Δράσης, διὰ νὰ δύναται νὰ συνεχίσει εἰς τὰ ὑπεράνω Ὑπερεπίπεδα τὴν Ἀτραπὸ τῆς κάθε Ἐνσάρκωσής του νὰ γνωρίσει, χωρὶς νὰ κρίνεται !
Ἄρα τὸ "ἴνα μὴ κριθεῖτε" δὲν γίνεται αὐτοσκοπός, τῆς ἔλλειψης τῆς κάθε δράσης τοῦ ἀνθρώπου, λόγῳ τοῦ φόβου τῆς κρίσης εἰς τὸ "μὴ κρίνετε" ποὺ τὸν ὠθεῖ εἰς τὴν κάθε του μὴ-δράση, ἀλλὰ Μάρτυρας Μιᾶς Θεϊκῆς Παρουσίας τῆς κάθε Δράσης του, εἰς τὴν Ὀντότητα ἀκόμα Τῆς Πίστης του, περιέχουσα δὲ αὐτὴ τὴν Παρουσία ὡς Ὀντότης πλέον καὶ ὄχι σὰν κάτι ἀφηρημένο καὶ ἄπιαστο, ἀφοῦ Ζεῖ μέσα του πλέον ὡς Ἡ Ὀντότης Τῆς Πίστης, ἥτις δὲν εἶναι ἕνα ἀφηρημένο "Πιστεύω", σὰν τὰ ὀρνιθοσκαλίσματα εἰς τὰ βράχια τῶν Παλαιοντολόγων ἢ κάθε παπαγαλία τῶν μάντρας, ἢ τῶν ψαλμῶν καὶ τῶν προσευχῶν ἀκόμα καὶ τοῦ Πάτερ Ἠμῶν σας*, χωρὶς Καμία Σύνδεση Μὲ Τὴν Οὐσία Τῆς Θεϊκῆς Ζωῆς "Ποῦ" ; Ἔξω του ;
ΟΧΙ, Μέσα «Τοῦ !», (δηλαδὴ "Ἐντὸς Θεοῦ" δηλαδὴ μέσῳ Τῆς Ὀντότητος Τῆς Πίστης του) καὶ Συμμετέχει «Ἐκεῖνος !», «Ὁ Ὕψιστος !» δηλαδή, εἰς τὰ ἔργα του, ἐν τῷ συνόλῳ μιᾶς τέτοιας ποιότητας Ἔργων Διά «Τὸν Ὕψιστο Ὑπέρτατο Θεό !», ποὺ μέσῳ ἀκόμα καὶ Τοῦ κάθε Θεοῦ, διὰ τῆς Συνείδησης Αὐτῆς καθαυτῆς Τῆς Ὀντότητος Τῆς Συνείδησης Τῆς Πίστης του, ποὺ δὲν Ἔχει χρείαν κριτικῆς, ὡς πεπερασθέντες ἀπὸ πλευρά σας, μὲ συνυφασμένη καὶ δεδομένη τὴν Τελειότητα μέσα εἰς τοὺς Θεούς, Λόγῳ Συμμετοχῆς «Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος !» εἰς τὴ κάθε καρδιά Τους. Γίνεται δὲ Ὁ Ἴδιος ἐνσαρκωθεῖς Ἡ Ἐκκλησία καὶ Ὁ Ναὸς Διά Κάθε Χρήση ἐκ μέρους Τῆς Χρήσης, Τῆς Ἀφιέρωσης καὶ Τῆς Προσφορᾶς ἐξ Ὅλων Τῶν Θεῶν, εἰς τὸ καὶ τὸ κάθε "τί" τῆς ἐνσάρκωσής του, ἀρκεῖ νὰ λειτουργεῖ τὸ λαδάκι εἰς τὸ Λυχνάρι Του, σαφῶς ὡς ὑπάρχον ἀλλὰ καὶ ἐνιστάμενο καὶ ἐνυπάρχον, καὶ νὰ συμπεριφέρεται εἰς τὸ μονοπάτι τῆς κάθε ἐνσάρκωσής του, ὡς ἡ Σοφὴ Παρθένος τῆς παραβολῆς...
Ἔχοντας δὲ αὐτός, ὡς Ἰδανικό του τὸ τοῦ "νὰ μὴ κριθεῖτε" πλέον ἐνστερνιστεῖ, ὄχι ὡς Φόβο, ἀλλὰ ὡς Ὅριο Τῆς Χαρᾶς Μας, ἀπὸ τὴν κάθε ἐνσάρκωσή μας εἰς κάθε ἐνσάρκωσή μας, Ἐν Συνειδήσει Ἕνα Μὲ Τὴν Πρωταρχική μας Ἀκτίνα, καὶ κάθε Μέλος τῆς Σταθερὸ ἢ Μεταβλητὸ εἰς τοὺς Τροχοὺς Τῶν Ἐπανενσαρκώσεων Συστοιχίας Συμπάντων ἐν τῇ κάθε ἐνσαρκώσει μας, ἀφοῦ Τὰ Ἔργα Μας Θὰ Κριθοῦν ἔναντι «Τοῦ Δημιουργοῦ Ὅλων !» μὲ «Αὐτὸν !» «Παρόντα !» εἰς τὴ Σιωπή, μετὰ τὸ τέλος τῆς κάθε ἐνσάρκωσής μας ὡς Ἀξιολόγηση τῶν Ὅσων Εἴχαμε Ὑπογράψει εἰς τὴν Ἀνάθεση Ἐργασίας μᾶς πρὶν τὴν Ἐνσάρκωσή μας, τότε μόνο ἡ Τοῦ Παραδείσου Χαρὰ μᾶς πλημμυρίζει στὴν κάθε μέρα ἐδῶ ἀκόμα τῆς ἐνσαρκωθείσης ζωῆς μας.
Ὁ κάθε ἄνθρωπος Τότε Γνωρίζων ὡς Συνείδηση Τμήματος Τῆς Πρωταρχικῆς του Ἀκτίνας, ὅτι θὰ κριθεῖ, δὲν φοβᾶται, ξέρει ὅτι Ἔχει Τὸν Ὑπέρτατο Θεὸ Σύμμαχο καὶ Συνοδοιπόρο εἰς τὴ ζωή του, ἀφοῦ «Τὸν !» Ἔχει Προσκαλέσει εἰς μιὰ πλειάδα ἐνσαρκώσεων Πρῶτα «Ἐκεῖνος !» μέσα του «Νὰ Ζεῖ !» καὶ «Νὰ Κατοικεῖ !» , καὶ μέσῳ κάθε Ἐνυπάρχοντος Θεοῦ ἐντός Των Κόσμων «Τοῦ !», ἄρα Προστρέχει, ἄρα καὶ Ἀναμένει μὲ Χαρὰ Τὴν Ὕστατη Ἀπόδοση ἀκόμα καὶ τοῦ πιὸ Μικροῦ Του Λογαριασμοῦ.
Ὁ δῆθεν Χριστιανισμός σας εἴτε ὁ Ἐκκλησιαστικός σας, εἴτε ὁ δῆθεν Μυητικός σας, εἴτε ὁ τῆς κάθε φαντασιοπληξίας σᾶς δῆθεν Μυσταγωγικός σας, ἀπέχει παρασάγγας ἀπὸ Πὰν Ὅ,τι σᾶς Ἔδωσα ἀκόμα καὶ ἐρχόμενος σὰν Ἰησοῦς Χριστός, διὰ τούτῳ τῷ λόγῳ ἔχει λεχθεῖ ὅτι δὲν θὰ μείνει καμιὰ Ἐκκλησία Ὄρθια πάνω εἰς τὴ Γῆ, αὐτὸ ἀπὸ τὴν μιὰ πλευρά, ἀπὸ τὴν ἄλλη δέ, ἔχουν ἐπίτηδες "πεῖ" πολλὰ περίεργα καὶ "ὁρισμένοι" ἀκόμα καὶ διὰ τὴν Ἐκκλησία Τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη, ἅτινα ἀπέχουν παρασάγγας καὶ αὐτὰ ἀπὸ Τὴν Θεϊκὴ Πραγματικότητα Καὶ Τὴν Βούληση «Τοῦ Ὑψίστου Ἑνός !», διότι δὲν ἀρκεῖ νὰ σὲ λένε Γιάννη, εἰς πολλές σου ἐνσαρκώσεις, χρειάζεται καὶ χρειάζεσαι τὸ κάτι τὶς παραπάνω, ἐκ τῆς Μνημοσύνης καὶ τῆς Λησμοσύνης, μὲ ἀρχὴ καὶ ἐφαλτήριό σου Τὴν Πρωταρχική σου Ἀκτίνα !
Ἂν λοιπὸν σᾶς ἔδωσαν τὸ ὄνομα "Ἰωάννης" ἢ "Γιάννης" καὶ εἶστε ἐνσαρκωθέντες ἀγαπητοί μου καὶ διαβάζετε "Τί" σᾶς Λέω, διὰ νὰ μὴν γίνετε ἐσεῖς οὔτε μάρτυρες Γιάννηδες Ἁγιάννηδες τῶν Ἔργων σᾶς ἔναντι «ΤοῦὙψίστου !», "Νὰ προστρέξετε" ἀφενός. Ἀφετέρου δέ, καλὸ ὡραῖο καὶ ἀγαθὸ θὰ ἦταν, διὰ νὰ μὴν γίνετε ξανὰ τινὲς Ἁγιάννηδες ὑμῶν, ἀλλὰ καὶ ἄλλων πολλῶν μεθ' ὑμῶν καὶ πέραν ὑμῶν, "Νὰ προσέξτε" ὅλοι σᾶς, κάτι ποῦ οὔτε τότε κάποιος ἀκόμα, καὶ μετέπειτα γνωστός σας καὶ ὡς Εὐαγγελιστής, ποὺ τὸν Προειδοποίησα μὲν πάνω ἀπὸ Τὸν Σταυρό, αὐτὸς ὅμως δὲν ἀντιλήφθη οὔτε τότε εἰς τὸ τόσο δά, ἀλλὰ κυρίως οὔτε ὅσο εἰς τὸ μέγιστο ἀργότερα, καθὼς καὶ εἰς ἄλλες ἐνσαρκώσεις του, "Τί" τοῦ Εἶχα Πεῖ τότε ...
SANANDA !
9/8/2013
* Γράφε: Θὰ κάνουμε μιὰ εἰσαγωγὴ εἰς τὸ θέμα αὐτὸ λόγῳ τῆς Ἡμέρας, ναὶ τὸ "Πάτερ Ἠμῶν" ὡς ἐσεῖς τὸ ἀναλύετε Ἱερεῖς, Δάσκαλοι, καὶ Μύστες ἀλλὰ καὶ πιστοί, ἔχει πολλὰ λάθη. Τὰ λάθη αὐτὰ δὲν ἔγιναν ἐπειδὴ Ὁ Ἰησοῦς Χριστός σᾶς Τὰ Ἔδωσε Ἔτσι, ὄχι ἁπλὰ μόνο ἐπειδὴ τὰ ἀκούσατε σὰν λάθος λόγῳ παρεμβολῶν, εἰς τὰ αὐτιὰ τῶν παρισταμένων, παρὰ τὴν σωστὴ ἐκπομπή τους, (ὡς εἰς ἕνα ραδιόφωνο ἂν ἡ ἀκίδα σᾶς τῆς ἀναζήτησης δὲν εἶναι ἀκριβῶς ἐπάνω εἰς τὴ συχνότητα θὰ ἀκούσετε πειρατικοὺς σταθμοὺς) ἀλλὰ Κυρίως Καὶ Ἐπειδὴ Παρεμβολὲς ἀντίστοιχες καὶ ἐμβόλιμες τόσο εἰς τὴν συγγραφὴ ὅσο καὶ εἰς τὴν κάθε μετέπειτα ἀντιγραφή τους, ἔχουν ὅλα τά Ἱερά σας Βιβλία ὅλων τῶν Θρησκειῶν σας.
Ἐκ Τῶν Μελχιτσεδέκ.
15/8/2013