18 Δεκεμβρίου 2018

18 12 18

En Inde, on enseigne ;
" Les quatre lois de la spiritualité ".
La première dit : " La personne qui arrive est la bonne personne ", c'est-à-dire personne n'entre dans notre vie par hasard, toutes les personnes autour de nous, toutes celles qui interagissent avec nous, sont là pour une raison, pour nous apprendre et progresser dans toutes les situations.
La deuxième loi dit : " Ce qui s’est passé est la seule chose qui aurait pu arriver." rien, mais rien, absolument rien de ce qui s’est passé dans notre vie n’aurait pu être autrement. Même le plus petit détail. Il n'y a pas de " Si j'avais fait ce qui s’était passé autrement ..." Non. Ce qui s'est passé était la seule chose qui aurait pu arriver, et c'est comme ça que nous apprenons la leçon et que nous allons de l'avant. Chacune des situations qui se produisent dans notre vie est l'idéal, même si notre esprit et notre ego sont réticents et non disposés à l'accepter.
La troisième dit : " Le moment où c'est le moment est le bon moment :" Tout commence au bon moment, pas avant ni plus tard. Quand nous sommes prêts à commencer quelque chose de nouveau dans notre vie, c'est alors qu'il aura lieu.
La quatrième et dernière : " Quand quelque chose se termine, c'est fini. " C'est ça. Si quelque chose est terminé dans notre vie, c'est pour notre évolution, donc il est préférable de le laisser, aller de l'avant et continuer désormais enrichis par l'expérience.
Je pense que ce n'est pas un hasard si vous lisez ceci, si ce texte est entré dans nos vies aujourd'hui c'est parce que nous sommes prêts à comprendre qu'aucun flocon de neige ne tombe jamais au mauvais endroit .....

στ δρόμος τς λήθειας, τι δν σς λθε τυχαία νεύρεση το παραπάνω κειμένου, λλά, δρόμος Τς ΣΥΝΑληθείας, σαφς κα δν μπεριέχει νόμους (φτιαγμένους π νθρώπους) οτινες ν κολουθηθον δηγον στν μ ξέλιξή σας, παρ τν ποια συνεύρεσή τους κα μ παρακλάδια νόμων νΟΜς π λλα δάση Το ψίστου.
ΤΔιατ” δν εναι ρα ν τ ντιληφθετε, φόσον ναντι Τν Κριτν “Το” κα χετε κριθε, κα χετε συγκριθε, καθς κα οδέποτε διακριθε. Ες τΔι Ταύτα” στ τώρα κα στ αριο κ το κάθε χθές σας, ἐὰν κλουθούσατε τ παραπάνω κείμενο δν θ λλάζατε νσαρκωθέντες κανένα παρελθόν σας ! Κα ες τ διο μκος κύματος ρωγς κα εδοκίμησης Δυνητικς λπίδος, κα δν θ μπορούσατε νσαρκωθέντες κανένα λανθασμένο μέλλον σς μηδέποτε ες τν πνο σς [σπανιότατο δ στ ες τ ξύπνιο σας κα] ν τ πιδιορθώσετε.
Ν διατ ες τ μηνύματα Το Μεσαίου ΔρΌΜου, θ δετε, ν εχατε θελήσει ναφορς περ δυναμικς πορείας, περ δυνητικς δυνατότητας κα περ δυναμικς κατάστασης συνείδησης, ες κάθε χρόνο ζως σας, κόμα κα σες πο ναγκαστήκατε ν χετε δανεικ χρόνο ζως. ς μ πιλαχόντες Ζως “Το” δυσάντες.
Ες ποιος τώρα τ κείμενο τ γαλλικ φαρμόζεται καλυτέρα, ως ν λήξει Τ Λυκαυγς ; χι ες κείνους ξ μν, πο μ δανεικ ψυχ ζον το λκουν τν νάδρομη λπίδα] λλά, ατοί, πο ψυχ δν χουν κα κανένα πνεμα δν χει παρουσία πιστασίας “μεθ' ατν”, “π ατν” κα “παρ ατν” ! Διότι ες τκτς ατν”, δν νΔΙΑφέρεται.

Πεφωτισμένος Βούδας.
18 12 18

Σύμφωνοι ρώτησή σας, μς ρέσει : “κα γιατί ν φαρμοστε ες κάποιους τ κείμενο ατό, κα χι ες λλους ες λους” . Μπορετε ν δώσετε μόνος σας τν πάντηση ; Διότι ξία τς ΣΥΝΑληθείας στί, ταν παραβλέποντας τν λήθεια, μις κα καμία λήθεια, δν σς πελευθέρωσε, σα - σα, ν εχατε κολουθήσει τν κάθε λήθεια, κα χι τν δθεν “μία”, τότε ναί, νδεχομένως π συνθήκας, ν εχατε λξη(ς) ρωγ(ς) κα εδοκίμηση(ς) πελευθέρωση(ς)* κ τς οτοπίας, πο κόμα κα ν φτάνατε ες ατ τ σημεο, τιμιότερο θ ταν ν παραμείνατε νας πλς θοποις στ πάλκο τς ζως, να μ χάσουν πολλο τν νΈΣΠΕΡΟ δρΟΜο.
πάντησή σας, μς ρεσε, τν δεχτήκαμε κα ν γιατί, μέσως μετ κ Το Νο ες τν σκέψη σας κα τν ξεχάσατε, μις κα τν πήρανε τ ερικ π τ ξωτικά, ς τροφή, κα στς νεράϊδες δι βάλσαμο.

ησος Χριστός.
18 12 18


* διαβάζεται “λξης ρωγ κα εδοκίμηση πελευθέρωσης” συνταυτόγχρονα μλξη ρωγς κα εδοκίμηση πελευθέρωσης” νάλογα πο εστε, κα πο το ντιστοιχετε νυπάρχειν ες τν πηρεσίαν σας : στ μεσωδιάστημα, στ μεσοδιάστημα. πηρέτης δυ φεντάδων ατοτελς ποτ δν γίνεται ν εστε. ρα νυπάρχει δ κάτι πο εναι μ μετρήσιμο ες τν ατοσυνείδησή σας ; ναί, πολυδιαστατικότητα δι σους δανείζονται ψυχές, χουν χρησικτησία λλήλων πρ Μέλλοντος Μεγίστης.


Heaven's Window - Peter Kater